Marmot Precip/Regnställ

Har någon erfarenhet av detta regnställ? Jag undrar hur pass bra detta material andas, är själv skeptisk. Skall användas till löpning, cykel, paddling mm.

I det korta loppet så kanske det kan tyckas effektivt att posta samma fråga i FLERA forum. Men å andra sidan blir det ju lite jobbigt om alla inlägg skall finnas i ALLA forum

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Fler forum...

Det kan ju bero på att frågan rör flera forum. Ställer jag en fråga om en kanot så kanske jag inte lägger den under "fjällvandring". Det är också ganska lätt att inte klicka på inlägget om man upptäcker det på ett annat forum.

Kläder

Din fråga hade passat utmärkt i kläderforumet. Jag tycker precis som klager att det är störigt när man korspostar. Många med mig tittar igenom ämnesrubriken på de senast postade inläggen och försöker klura ut om det är något man är intresserad av. Kan då samtidigt rekommendera att man försöker vara så tydlig som möjligt i rubriken. Ämnen som "Jag behöver hjälp" finns viss risk att man skippar.

/Jonas U

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips