Livslängd på Löparsko och eller Walkingsko

Trodde att du åtminstone hade kunnat använda dig av något annat än härskarteknik men icke sa nicke.

Har du fortfarande problem med att dina salomon snören går av ska du få ett tips: titta så att inte den översta öljetten i metall har vassa grader eller att innerdelen av öljetten delat sig vid ihoppressningen och gör att snöret skärs av. Det har förekommit sådana problem med salomons skor.

"Stämningen blev tråkig" Hur menar du då?
Själv tycker jag att det är en mycket intressant tråd.

Vi kanske hamnade lite långt ifrån hur man förväntas uttrycka sig för att hålla sig i den varma och gosiga åsiktskorridoren.

Skor helt i skinn, gärna ett lager, dvs inget innerfoder kan ju vara ett tips. Jag har ett par Keen Bleecker. Osäker på om de fortfarande finns att köpa. Men liknande borde finnas. Är ca 2 min tjock skinn runt hela. Infettade/vaxade håller de väta borta rätt bra. Men får jobba bra om man ska nöta ut den hälkappan.

0213a657e2654f9deba6813630235d9f.jpg

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips