Liner till sovsäck

Tack alla för intressanta åsikter! har också funderat en hel del på enbart köra på underställ i säcken. Får prova både och!

Hur tycker du att reactor fungerar? ger den så mycket extra värme som det står? är det kännbart varmare än sidenlakanet? har kikat på ett sånt, så därför jag undrar.

måste få återkomma med åsikt om värmen mer.. däremot så är det inte alls lika "halkigt" som siden såklart. På gott och ont. Man glider lättare in i sidenlakanet. Och det är mycket lättare än siden.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
finns tydligen olika, mitt väger betydligt mer än 255g när jag känner på dem, men sidenlakanet är ganska rejält och har fack för kudde (eller att pula in kläder i) :)

Onepiece i ull. Oslagbart bättre än ett innerlakan man bara trasslar in sig i.

+ filtade strumpor på vintern.

m_woolp_7384.jpg

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips