Liner till sovsäck

Tack alla för intressanta åsikter! har också funderat en hel del på enbart köra på underställ i säcken. Får prova både och!

Hur tycker du att reactor fungerar? ger den så mycket extra värme som det står? är det kännbart varmare än sidenlakanet? har kikat på ett sånt, så därför jag undrar.

måste få återkomma med åsikt om värmen mer.. däremot så är det inte alls lika "halkigt" som siden såklart. På gott och ont. Man glider lättare in i sidenlakanet. Och det är mycket lättare än siden.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
finns tydligen olika, mitt väger betydligt mer än 255g när jag känner på dem, men sidenlakanet är ganska rejält och har fack för kudde (eller att pula in kläder i) :)

Onepiece i ull. Oslagbart bättre än ett innerlakan man bara trasslar in sig i.

+ filtade strumpor på vintern.

m_woolp_7384.jpg

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips