lättvikts schampo?

avslutad210712

Gäst
Re: Re: Re: Lättvikts shampoo!

PK Neelix; sa:
avslutad210712; sa:
Försiktig undran men inte finns det väl någon som går med schampoo i orginalförpackningen.......

Som jag skrev tidigare använder jag originalförpackningen, köper på apoteket. De jag har nu är två olika soreter på 50ml. När de sedan är tomma återfyller jag dem visserligen. Små smidiga att ha med på resa, paddling, träning mm. Inte heller några stora dyra mängder ifall man glömmer flaskan någonstans.

Nu menade jag den "vanliga" "stora" storleken av schampoo inte 50 ml's "småflaskor". Använder själv små flaskor som jag fyller med schampoo och en annan liten flaska för diskmedel och Y3-påsar för att ha med lite tvättmedel. Funderar dock på att gå över till såpa till allt.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Re: Re: Re: Re: Lättvikts shampoo!

avslutad210712; sa:
Nu menade jag den "vanliga" "stora" storleken av schampoo inte 50 ml's "småflaskor". Använder själv små flaskor som jag fyller med schampoo och en annan liten flaska för diskmedel och Y3-påsar för att ha med lite tvättmedel. Funderar dock på att gå över till såpa till allt.

Jag förstod det, men kunde inte låta bli :)

Fast Y3 kan du ju lämna hemma om du eldar med ved, bara att ta med ett kaffefilter i stället.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips