avslutat31783
Avstängd
Jag pallar inte att ändra min profil just nu - försök hålla Er och tänka optimistisk! Det är påfrestande dålig skitmusik här i Sidewalk Express just nu, jag kan inte koncentrera mig, plus att arbetskompisen väntar just nu.
Men den här tråden är i mitt tycke - trots hård konkurrens från ett antal av trådstartarens övriga trådar - något av det dummaste jag läst. Och eftersom vi nu tävlar i att vara brutalt ärliga (oavsett om de man är ärlig med är rent nonsens) så tänkte jag vara brutalt ärlig och taskig: Detta är så korkat att jag gärna använder min tid för att njuta av det, oavsett om det är troll (roligt) eller inte (ännu roligare).
Det patric skrev 09:39 var ju ovanligt personligt, genomtänkt och nyanserat för att komma från honom (och ta nu inte det så hårt Patric, det vet jag att du inte gör ändå...)
Jag måste medge att du är duktigt i att marknadsföra din personlighet och budskap. Det kan inte finnas en enda tjej/kvinna här på utsidan som inte vet vem Slotte är och vad han vill; statistiskt sett även någon man![]()
De närmaste dagarna vill jag träffa någon tjej IRL.
I fredags träffades vi för första gången och det blev en perfekt dejt med picknick på stranden ända in på småtimmarna. Poängen är - ha lite tålamod så löser det sig säkert.
Lycka till och godnatt!
Men, men... vad säger frugan, då?De närmaste dagarna vill jag träffa någon tjej IRL.
Men, men... vad säger frugan, då?