• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

LÄS min profil nu, uppdaterad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Frugan är - som Slotte sagt- ingen fruga längre.
Beror ju på hur man läser det här:

"Civilstatus: gift 2003, skild gradvis sommaren 2004 - 2007, blev nyligen gift och sams igen med samma kvinna.

Har länge haft separat ekonomi. Gemensam vårdnad av de två barnen. Hon är bra på att ta hand om barnen, jag behöver inte göra det hela tiden!! Samlivet tog slut, äktenskapet har varit i kras sedan länge.

Jag kan göra mig fri från henne och lägga henne ur tankarna precis när jag vill och har redan gjort det. "
 
Och ärligt talat - att försöka marknadsföra sig själv på Utsidan med hjälp av en bild på en sportbil är inte riktigt rätt för målgruppen.


det e nog mitt fel.. jag sa att brudar i 23 års åldern blir impade av dyra bilar.. trodde inte att han skulle ta det på allvar och sätta in en bild på en kycklinggul skrothög från 82..
 
Håkan K;372815 sa:
Den är nyare än så, men knappast dyr.... men kool ;)

För 17 Hâkan!
Den är en liten sketen gul risbrännare som kostar 2,50:- pâ blocket.
Eventuell coolhet bestâr i att den inte startar och därmed iallfall har en "cool" motor.

Kom förbi hos mig i Neustadt sâ ska du fâ se vilka som har sâdana, och var dessa stâr parkerade.
Du mâste vakna upp ur ditt skyddade förortsliv :)

Jag undrar varför dessa trâdar om Stolle fâr mig att tänka pâ vârdeformen för nâgot decenium sedan.
 
Jag undrar varför dessa trâdar om Stolle fâr mig att tänka pâ vârdeformen för nâgot decenium sedan.


Själv börjar jag ju undra om det finns någon här inne som har något alls att göra på jobbet. Har alla hamnat på arbetsplatser där alla andra har semester just nu?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.