Förmodligen sådana som hellre förlitar sig på sitt sunda förnuft än följer regler.Det jag undrar mest över är vad det är för människor som gör nr 2 i skogen utan att gräva ner det?
Kriminell av misstag
- Trådstartare avslutat250428
- Start datum
Förmodligen sådana som hellre förlitar sig på sitt sunda förnuft än följer regler.Det jag undrar mest över är vad det är för människor som gör nr 2 i skogen utan att gräva ner det?
Förmodligen sådana som hellre förlitar sig på sitt sunda förnuft än följer regler.
Jag trodde att vi var överens om att det är en oskriven regel att man inte lämnar sina fekalier liggande öppet.Det finns inga regler om sånt, utan med sånt så gäller enbart sunt förnuft.
Jag trodde att vi var överens om att det är en oskriven regel att man inte lämnar sina fekalier liggande öppet.
Exakt. Låter man kreti och pleti agera utifrån sitt sunda förnuft så skiter det sig. QED.Oskrivna regler grundar ju sej på sunt förnuft och är så självklara så att det inte behövs skrivas någon regel om sånt. Tydligen så behövs det skrivas regler gällande att göra nr 2 i Tyresta nationalpark...
Exakt. Låter man kreti och pleti agera utifrån sitt sunda förnuft så skiter det sig. QED.
Det finns inga regler om sånt, utan med sånt så gäller enbart sunt förnuft.
Rättfärdighet trumfar egenrättfärdighet sju dagar i veckan.