Köpa tält i grupp

Det senaste meddelandet var något svårtolkat. Är det möjligt att få en översättning till begriplig Svenska?
Annars kan man lätt bli oroad så här inför veckoändan.
En god det senare tillönskas.

go tur

johankse; sa:
Det senaste meddelandet var något svårtolkat. Är det möjligt att få en översättning till begriplig Svenska?

go tur

Hehe.. :) Jag har mejlat den ende som verkar kunna leverera till rabatten 25 % (vilket det blir om inget ändras, vi är långt över 30 pers. även om några av de 41 försvinner pga priset, dom ville ha >30 %). Vi är dock över 30!

Så det som gäller nu om inget ändras är 25 %, fri frakt och separat betalning, dvs jag slipper stå med typ 160.000 och stamma.. ;)

// Jocke

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
johankse; sa:

go tur

Aha, nu fattar jag vad du oroade dig för.. tarparna!

Du har 25 % på dom också. Dock är vi tvungna att skaffa fram 30 tältintresserade, vilket vi har! Tarparna var för billiga för att räknas som tält.. inget annat.

// Jocke

när skulle du tippa att affären blir av? handlar det om dagar,veckor, månader? Vi pratar 07 modellerna? tycker 25% är bra rabatt.

skogsvakt; sa:
när skulle du tippa att affären blir av? handlar det om dagar,veckor, månader? Vi pratar 07 modellerna? tycker 25% är bra rabatt.

Så snart som möjligt. Om inga andra erbjudanden till oss läggs så väntar vi inte så mkt längre? Japp, 07-modellerna som levereras från Hilleberg direkt, därav leveranstid/förordrar.

Svarar väl i sista sekunden då antar jag, sprang på tråden av misstag :p

Anmäler intresse för ett grönt nallo 2 GT, skickar email nu.

varför finns det inte ideela konsumentföreningar där man går samman 100 000 pers eller nåt och alltid gör gemensamma köp?

då menar jag riktigt ideelt, inte som coop eller nåt

Snubben; sa:
varför finns det inte ideela konsumentföreningar där man går samman 100 000 pers eller nåt och alltid gör gemensamma köp?

då menar jag riktigt ideelt, inte som coop eller nåt

Undrar hur lång tid det skulle ta för HB att leverera 100 000 tält...

(Fattar poängen, var bara tvungen att ironisera)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips