Köpa tält i grupp

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Jag börjar känna mig nöjd me de 45 vi är nu, med något avhopp framöver kanske.

Jag tänkte faktiskt börja förbereda för beställning och låta de sista droppa in. Det tar ett tag att få tag i de sista som inte skickat in färg och bestämt sig samt mejla alla som finns på "listan" puh.. :)

Säg att alla får ett mejl om en vecka eller så..?

// Jocke

Det låter bra. Det är dags att ro hem nu.

Behöver snart tältet, gick ju och sålde mitt Nallo när denna tråd uppdagades. (snart betyder, början-mitten av april)

Såg det här nu, Hoppas det inte är försent
jag vill ha ett grönt nallo 2gt
Skickar även ett mail
/Anders

ettev; sa:
Såg det här nu, Hoppas det inte är försent
jag vill ha ett grönt nallo 2gt
Skickar även ett mail
/Anders

Fram tills vi skickar får man komma med sin anmälan om intresse men jag tänkte skicka iväg listan så snart det bara går. Jag ska skicka ut mejl till alla där jag skriver vad som gäller. Sen kommer man få höra av sig till firman och då säga vem man är och ett litet lösenord så beställningen går in. Dom kommer få listan av mig med namn, tält, färg och adress så att det verifieras av er (så slipper jag bli halshuggen av både er och butiken *skratt*).

// Jocke

Vi är nu 48 minus några som önskade högre rabatt (jag ska höra av mig till er och kolla om ni fortfarande är intresserade av 25 %).

Heeeeelt sjukt stort intresse måste jag säga! Jag trodde aldrig det skulle funka att få ihop 30 även om jag lät positiv hela tiden :) Men kompisar, kompisar till dom och så vidare har lyckats rätt bra :)

// Jocke, mer än nöjd!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips