Köksplatta!

Ska bygga en platta där jag kan fästa kök och bränsleflaska. Någon med förslag på material eller andra smarta lösningar som jag kan använda mig av.

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
hejsan:)
brukar själv ibland använda mej av en hajkbricka(2mm plywood) med aluminiumgrillfolie pålimmad på ovansidan som skydd/ reflektor under köket.
varför vill du sätta fast köket?
vänligen nils

Okej!

För att slippa montera isär det. Såg en smart lösning på en dokumentär på svt "I nansens fotspår"

Där satt allt fast på en platta som han bara tog fram och började laga direkt, tyckte det såg smidigt ut

Aktuellt

Vandra säkert i värmeböljan

Vandra säkert i värmeböljan
Sommarvandringar står på schemat för många, men värmen ökar risken för både vätskebrist och värmeslag. Med rätt planering kan du njuta av turen.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.