• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis Enköping, Uppsala eller Västerås

Har mest bouldrat eftersom ja inte har någon att klättra med, har rep och sele. Söker någon som är lite erfaren och har utrustning då mina saker inte räcker så långt;)
Har bil så hör av er så klättrar vi!

Hej!

Vad betyder "lite erfaren" för dig? Jag bor i Uppsala och har klättrat några gånger utomhus, men inte mycket utrustning (bara quickdraws), för att jag klättrar mest inomhus, men vill gärna klättra ute.
Hör av dig om du är intresserad.

Carina

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Hej,
Bor i Uppsala, har bil och en vecka oplanerad semester nu, 13-21 juli.
Mycket sugen på att komma ut, så hör gärna av er.

Har gott om utrustning för uteklättring. Föredrar topprep eller max 2 replängder.
Klättrar grader 5-6 men kan klänga lite på 7 med topprep.
/ Ingemar

Hej!
Jag bor i Bålsta, är 44 år, har klättrat mycket och har mycket saker, både sommar och vinter, har haft ett uppehåll i klättring men fått en nytändning och tänkte mjukstarta lite. har precis tagit grönt kort, då jag inte klättrat inomhus tidigare, men klättrar mest trad och is.
hör av dig om du vill klättra!

Gärna det, Reactor. Tyvärr fullbokad med annat 3 kommande helger.
Är kvällsklättring ett alternativ? Finns något lagom mellan Ua & Bålsta?
Runsa eller Fjärdhundra kanske? Nästa vecka ser ut att funka.
Höres, ike

Reactor,
Gillar Ryssgraven, men lite långt för kvällsklättring. Kan funka nån gång ändå.
Fredag 31/8 utmärkt. Onsdag 29/8 nödlösning.
Kolla upp mitt/mina telefonnummer på hitta eller eniro. Funkar inte att messa här
när man ska planera tur och ditt är lite svårare att gissa.
Höres, Ingemar Kemi

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips