Katex till Pocket PC

LM har släppt en beta version av Kartex för Pocket PC. Beta'n fungerar till augusti och är "GRATIS", japp ni läste rätt, LM känner faktiskt till det ordet.
Är det någon som har provat eller är det ingen som vill kontaminera sin PPC.

inget att ha

Går ej idag att ladda ner något där. Å andra sidan funkar den ju bara till Augusti. Jag tycker att de är snikna och borde skänka bort licenser till de som offrar sig och betatestar.

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Funkar dessutom bara till Pocket PC 2002, vi med äldre version får inte prova :-(
Tack o lov för Ozi!

Lyckats

Jag har lyckats att ladda ner eländet. Efter ett snabbtest så är jag väl inte så imponerad... Men det kanske inte var någon överaskning ;)

/Janne

Efter en snabbtest så finner jag att programmet kan ju vara bra för att veta vilket län man befinner sig i :)

Ungefär så

errbe; sa:
Efter en snabbtest så finner jag att programmet kan ju vara bra för att veta vilket län man befinner sig i :)

Jag plockade ut en bit av Gröna kartan också. Hade inte provat att bryta ut delar av en RIK-karta tidigare. Jag fick med motsvarande halva Hisingen (ni vet där Volvo ligger), då blev det roligare. Men att hantera waypoints och sådant verka inte gå ???

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips