Kärlek på träningen?

Hej!

Har du träffat din flick-/pojkvän genom träningen? Kanske i löpspåret, på gymmet, i boxningsringen, på klätterväggen eller någon annanstans?

Kan ni tänka er att ställa upp på en liten intervju och berätta om hur ni träffades?

Intervjun är tänkt att bli del av ett större tidningsreportage på temat träning. Jag är frilansjournalist och ska skriva detta reportage.

Tycker ni att detta verkar spännande, hör av er så berättar jag mer!

Petra =)
 
utan tvekan får man kontakt via träning, men många friskluftsmänniskor verkar rätat ut alla ?. Jag själv har sagt hej flera gånger i motionspåret .
Håkan.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Såvitt jag har förstått har ju vår egen kronprinsessa träffat sin kärlek på gymmet; men det blir nog svårt att få en intervju med henne... :)
 
paddling!

ceciliaw; sa:
Såvitt jag har förstått har ju vår egen kronprinsessa träffat sin kärlek på gymmet; men det blir nog svårt att få en intervju med henne... :)

Träffade min tjej på paddling. Ska kolla med henne om hon också är pigg på att bli intervjuad. Var är tanken att publicera intervjun?
 
Trevligt att hitta nån med likn intresse

Tycker det är skitsvårt att hitta nån överhuvudtaget som duger.... =) alltså som är intresserad av idrott och friluftsliv, där jag kommer är de flesta tyvärr bara intresserade av festande... Så det känns rätt hopplöst att tro att man ska träffa nån med rätta stilen...

Men visst hoppas man

Mvh L-O
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Träffade en tjej på träningen. Det blev faktiskt ett förhållande av det hela.

Kul ämmne, väcker en del roliga minnen :)

///Björn
 
Jag hade en böna framför mig på stigen en gång när jag var ute och cyklade MB. Då skrek jag "UR SPÅR!!!" för full hals och trampade förbi henne så leran sprätte. Sen såg jag mig aldrig om och har inte sett henne sedan dess. Så det blev inget mellan oss.
 
Snyft...

Vad synd att det inte fungerade mellan er... Det kändes som att ni hörde ihop på något sätt när du berättade din historia. The one that got away, på något sätt.
Men det blev i alla fall ett bitterljuvt minne.
 
Helgedahl; sa:
Jag hade en böna framför mig på stigen en gång när jag var ute och cyklade MB. Då skrek jag "UR SPÅR!!!" för full hals och trampade förbi henne så leran sprätte. Sen såg jag mig aldrig om och har inte sett henne sedan dess. Så det blev inget mellan oss.

HA, HAAAAA, HA, HA, Vad jag garvade!! Riktigt roligt.
Jag hoppas själv på att hitta någon likasinnad, och jag kan ju säga att det är ett mkt bättre sätt att träffa nytt folk på än att försöka ragga på krogen! (Ett sedan länge nedlagt projekt) Nä en trevlig söt paddlingsintresserad tjej är precis vad jag vill träffa! Friska, frivilliga? ;-)

Maua
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.