jULhälsningar

Vill bara passa på att önska alla lätt packade en god jUL! Hoppas ni får njuta av delikatesser såsom lufttorkad skinka, lättöl och den alltid så underbara UL-musten! :)
/Rilleman

Passar också på att önska alla en god jul, även om jag själv är delvis en tung missbrukare och inte bara dricker lättöl!

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Där friluftslivet möts: Värdar och utställare på Outdoor festival

Där friluftslivet möts: Värdar och utställare på Outdoor festival
Den 22-23 maj samlas friluftslivets aktörer på Djurgården i Stockholm, och bjuder på både kunskap och inspiration inför sommarens äventyr.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!
God Jul på Er! Det lättast är det som stannar kvar i butiken! Nästan lyckats helt i år.... Har hittat skottsk saft i en lätt plastflaska.
//J

En lätt och GOD JUL tillönskas alla packare,lätta som tunga.
Jag har nog ingen lättsak på gång i jul,och det är ju verkligen ultralättast.
Ta`t lätt i helgen,inte minst på gasen..

Ja ... när man skall summera 2007 så är Lättpackartankarna nära till hands.. har aldrig haft en behagligare fjällvandring än i somras!

GOD JUL

Thomas

Ja, god jul alla lättpackare

ec4243da71e4581def2ed6997f25678c.jpg

Själv är jag nu fullpackad, med kåta, kamin, isborr och spade mm för jul- och nyåret. Tänk vad relativt lätt jag går i sommar;-)

Raskesven

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.