DIn lokala butik kan beställa hem dom andra sorterna och det tror jag dom gör - iaf om man inte är en helt lösaktig kund.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jakten på Knorr Spaghetteria
- Trådstartare tomasjo
- Start datum
Köpte på Maxi igår och Willys har...
Nu har jag inte löst hela tråden så tipset kanske är obefogat men i alla fall
//Thomas
Nu har jag inte löst hela tråden så tipset kanske är obefogat men i alla fall
//Thomas
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Jag fick svar på deras FB sida ang de övriga sorterna och tillgängligheten ute i butik.
Citat; Det är riktigt kul att höra att ni gillar våra Spaghetterior! Både Spinaci och Broccoli-Mozzarella har dessvärre blivit borttagna ur sortimentet. Anledningen till att de plockats bort är att de inte var tillräckligt populära ute i butikerna vilket vi tycker är väldigt synd. Vi jobbar dock alltid på att lansera nya produkter och hoppas att inom kort kunna presentera något nytt som ni gillar.
Citat; Det är riktigt kul att höra att ni gillar våra Spaghetterior! Både Spinaci och Broccoli-Mozzarella har dessvärre blivit borttagna ur sortimentet. Anledningen till att de plockats bort är att de inte var tillräckligt populära ute i butikerna vilket vi tycker är väldigt synd. Vi jobbar dock alltid på att lansera nya produkter och hoppas att inom kort kunna presentera något nytt som ni gillar.
Blev såklart nyfiken och gjorde ett besök på Ica Maxi i Västervik där en påsen inhandlades. Det fanns 4 kvar så jag måste skynda mig och prova. Det får bli lunch på torsdagens paddeltur.
Willys har fler sorter ön Maxi i Västervik
Lägre pris också.
//Thomas
Stämmer inte , har hitta Formagio m.m på Ica Maxi
UPDATE 131010
Efter samtal med en bekant som jobbar inom ICA har jag fått reda på följande:
"Vanliga" ICA butiker har enbart carbonara och bolognese i sitt sortiment som de kan beställa från ICA lagret.
Ica maxi däremot är en fullsortimentsbutik, och kan beställa in alla smaker.
Så det gäller för pastasugna att leta upp en ICA maxi helt enkelt!
UPDATE 131010
Efter samtal med en bekant som jobbar inom ICA har jag fått reda på följande:
"Vanliga" ICA butiker har enbart carbonara och bolognese i sitt sortiment som de kan beställa från ICA lagret.
Ica maxi däremot är en fullsortimentsbutik, och kan beställa in alla smaker.
Så det gäller för pastasugna att leta upp en ICA maxi helt enkelt!![]()
Utmärkt! Med spenat och broccoli-mozzarella ute ur sortimentet borde alltså gå att handla Carbonara, Bolognese och Formaggio på ICA Maxi.
Jag fick svar på deras FB sida ang de övriga sorterna och tillgängligheten ute i butik.
Lite lustigt: Produkter som knappt gått att köpa blir borttagna för att de inte varit populära??
Jag tömmer över i små fryspåsar för att spara plats och vikt och med Bolognese bryter jag spaghettin i små bitar. Det funkar perfekt men såspulvret kan klumpa ihop sig lite så man får smula sönder det, men det löser sig i vattnet.
En liten fryspåse som skräp blir betydligt mindre att bära hem igen än förpackningen som maten ligger i.
En liten fryspåse som skräp blir betydligt mindre att bära hem igen än förpackningen som maten ligger i.
Pasta är mjöl olja och lite kryddor, ganska energigles mat. Pröva energitätare mat det blir både lättare och du blir mättare.
Liknande trådar
- Svar
- 0
- Visningar
- 638
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg