Husky Gård

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Även reklamationer sköts felfritt. Mailade i lördags om en trasig produkt, och fick idag, tisdag en ny produkt med en retursedel för den defekta.

Roligt att se en svensk småföretagare som verkligen levererar!

Jag har köpt tarp o hammock + nån liten grej där (2tillfällen). Hon som har den ( Erika tror jag hon heter) är mån om att ge personliga svar och leveranserna har varit felfria. Har för mig att frakten är en smula dyrare än de stora konkurrenterna dock, annars mycket bra. Skulle inte tveka att handla därifrån igen.

Sanslöst bra företag! Jag hade en tarp som gick sönder; de skickade en ny utan omsvep och krävde inte ens att jag skickade tillbaka den gamla.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips