Du får åka vart du vill och göra vart du vill, men det här måste vara det minst genomtänkta äventyret jag sett på utsidan.
Var det inte några skolungdomar som skulle bestiga Helags i november?
Du får åka vart du vill och göra vart du vill, men det här måste vara det minst genomtänkta äventyret jag sett på utsidan.
Svar på dina frågor .....
Blir vanligt triangia, har ett stort också. Och nej jag har inte testat smälta snö med det men det får jag säkert tillfälle till när jag blir törstig. Och jag chansar på att jag klarar sätta upp tältet. Australien har inget med fjällen att göra, och nej jag vandrade inte konstant i 11 mån men en ganska stor del, min poäng var att man inte kommer iväg så mkt om allt ska vara så dödsseriöst och kosta så mycket pengar. Vad jobbigt det måste vara att oroa sig så mkt för allt, jag försöker bara göra det bästa av situationen och har fått många bra tips som har hjälp mig i planeringen.
Angående triangiat, någon som vet om 2 liter t-röd är en rimlig mängd för 6 dagar?
Men andra tips på pålägg som är lättare att ha att göra med än mjukosttub?
Kaviar är iofs bra som är salt och hjälper till att öka vätskeåterhämtning och minska urin... fast är inte så förtjust i kaviar, kör sportdryck okså med tillsatt salt
Känns det inte lite som att trådstartaren har stort nöje av att komma på frågeställningar som är på gränsen till avslöjande?
Däremot går det hyfat att smälta snö direkt på magen/bröstet i en halvliters petflaska
(ha lite vatten kvar när du fyller med snö.
samt att smälta snö i flaskor i sovsäcken.