Har frågat om...

...MTB längs leder i jämtlandsfjällen på STF:s hemsida. Ännu inget svar så jag försöker här istället!
Har sett en hemsida någon hade om sin cykeltur till Issjödalen. Verkade gå bra att cykla där i alla fall...
Vet någon här hur regler för cykling i fjällen är?

Mvh Claes H

Rubriker

Hej Claes.
Har tyvärr inga råd angående MTB i fjällen, men ett annat tips: skriv gärna vad din fråga eller ditt inlägg handlar om, redan i rubriken, jag skulle tro att det underlättar när dom som besitter de kunskaper du efterfrågar, ska svara på frågor.

Det kommer ju ett och annnat inlägg på alla forum på denna site och då (tycker jag i alla fall) får man snabbast svar om man inleder sitt inlägg med en rubrik som knyter an till frågan.

Hoppas att du får svar på din fråga.

MVH Anders B

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Utemagasinet - MTB i Svenska Fjäll

Vet iaf att Utemagasinet skrivit om en del cykelleder i Svenska Fjäll. Kontakta red så kan de säkert tipsa om bra nummer. De säljer gärna gamla nummer om de har kvar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips