Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det pratas en massa om utrustning och dyligt. Själv åkte jag skidor i helgen som var och hade första spår ner för två backar i 20cm härligt puder smekande snö. Ville bara dela med mig av den härliga känsla som infann sig då och fortfarande hänger kvar
men...hur intressant tror du det egentligen är för omvärlden att få reda på att du åkt två åk i 20 cm "puder" när du inte ens talar om var du varit???
Ungefär lika spännande som att jag berättar om hur fantastiskt roligt jag hade när jag testade ett par nya skidor i helgen... (utan att tala om vilka det är!)
Det spelar väl ingen vart man har åkt utan att man har åkt. Pudret är nog ändå borta. Det var glädjen som jag ville dela med mig. Är det något fel med det.
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
3 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...
Näst sista etappen! Mer om det snart. Men först ngt om ngt som ligger varje turåkare varmt om hjärtat: mat!
På de flesta depåstopp har det funnits ...
1 kommentar
Det handlar inte bara om lättare utrustning; det handlar om att välja det som verkligen betyder något för ditt äventyr, sortera bort saker som inte ...
1 kommentar