Gissa position

Bra fråga, nej vi är klart närmare Ritsem än 100 km....cirka 43 fågelvägen om man är petig.

Och det får bli ledtråd nummer 2. Har även en ledtrådsbild åt vänster, men lägger jag upp den kommer det bli lite väl enkelt. Är många här på utsidan som passerat den här tältplatsen.

/ Stefan

Ok, var antingen svårare än jag trodde eller så är det få som vill gissa. Så för att få fart på tråden så är här vyn om jag riktar kameran lite mer söder ut:

/ Stefan

ledtråd.JPEG

Tack, fina bilder och en snäll ledtråd. Jag har som vanligt inget att bjuda på så jag hoppas att någon annan tar chansen och lägger ut en bild.

Aktuellt

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
Lite ledtråd då: Vi är i ett pass mellan två bekanta berg, det ena tämligen välbesökt.

Utsikt på andra hållet:

1744986896391.jpeg

Mellan Helagstoppen och Predikstolen. Första bilden är vy mot nordväst, med de norra delarna av Helags till höger i bild och Skarvdärrsfjällen i fjärran. Andra bilden är vy söderut mot Västra Helagssjön.

Senast ändrad:

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.