Gissa position

Var står fotografen?

Thure

Bilagor

• xP8171860.jpg
    xP8171860.jpg
    47.4 KB · Visningar: 269
Första bilden kanske var svår eftersom ingen gissat?

Blir kanske lättare nu. Här samma berg i fonden och frågan är fortfarande var fotografen står.

Thure

Bilagor

• yP8171867.jpg
    yP8171867.jpg
    49.3 KB · Visningar: 253
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Nästan rätt Rickard.

Vi är på väg ned.

Ännu enklare bild nedan.

Din tur var så god.

Thure

Bilagor

• zP8171865.jpg
    zP8171865.jpg
    43.6 KB · Visningar: 241

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
En ledtråd. Denna bild är tagen i princip längst ner på det snöfält som syns till vänster på toppen

Bilagor

• IMG_20190717_180125.jpg
    IMG_20190717_180125.jpg
    128.5 KB · Visningar: 333
Jag tycker mig känna igen vattendraget som rinner ner i Ruohtesvágge från Vargtoppens glaciär. Sen får jag inte ihop vinklarna riktigt, men en så spetsig topp i närheten skulle ju kunna vara Gávabákte.

Jag tycker mig känna igen vattendraget som rinner ner i Ruohtesvágge från Vargtoppens glaciär. Sen får jag inte ihop vinklarna riktigt, men en så spetsig topp i närheten skulle ju kunna vara Gávabákte.

Helt riktigt! Här är orginalbilden i sin helhet (som kanske hade gjort det för enkelt) , fotad från Sarektjåhkkå västkam. Och andra bilden fotad på väg ner mot Ruothesvagge från gavabakte

Din tur

Bilagor

• Sarek-152.jpg
    Sarek-152.jpg
    41.1 KB · Visningar: 330

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.