Gissa position

avslutad210712

Gäst
När jag hittade det här fotot blev jag glad eftersom det gör en enkel plats till lite svår att gissa rätt på.

Hade jag vänt kameran 90 grader till vänster hade det inte tagit ens en timme innan rätt svar hade kommit.

Ett flertal av utsidans medlemmar har passerat här.

För mig är det här en väldigt vacker plats och där jag står och fotar är det en riktigt fin tältplats.

Nix.

Och du har varit här *L*

[Ändrat]

Måste tillägga att jag kan ha fel om sista raden men om du är den jag tror så är jag rätt säker på det

Ser ut som en trevlig dal så det hoppas jag. :)

Blir ju bara pinsamt det här om du har rätt, men det bjuder jag på. Frodig, bred gräsdal, lite mjuka bergssluttningar, kan det vara Leavasvagge?

pal2

Aktuellt

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.

avslutad210712

Gäst
Ett till foto

Inte alltför långt härifrån passerar ett stort antal vandrare varje år

Bilagor

• 20130714-095902-00-a700.jpg
    20130714-095902-00-a700.jpg
    49.1 KB · Visningar: 340

avslutad210712

Gäst
Ser ut som en trevlig dal så det hoppas jag. :)

Blir ju bara pinsamt det här om du har rätt, men det bjuder jag på. Frodig, bred gräsdal, lite mjuka bergssluttningar, kan det vara Leavasvagge?

pal2

Äsch bommade ditt svar ser jag nu men som "tur är" var det fel. Dock ungefär lika nära som Stuor Reaiddavaggi är.

Och vi ska norrut

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.