Gissa position

Jomenvisst, helt korrekt!

Anade väl att den inte skulle bli så långvarig, men jag måste säga att du var verkligen på hugget den här gången, Filip :)

Ny bild!

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Jomenvisst, helt korrekt!

Anade väl att den inte skulle bli så långvarig, men jag måste säga att du var verkligen på hugget den här gången, Filip :)

Ny bild!

Hej!

Åtta minuter är nog rekordet på den här tråden.

Tyvärr har det kommit saker emellan, så jag kommer inte hinna lägga upp och administrera en ny bild. Överlåter med varm hand uppgiften till valfri fjällräv.

Mvh F

Hej!

Tyvärr har det kommit saker emellan, så jag kommer inte hinna lägga upp och administrera en ny bild. Överlåter med varm hand uppgiften till valfri fjällräv.

Mvh F

Då tar jag mig helt enkelt den sonika friheten att kasta in en bild denna sena timme...
Så, var är den tagen :)?

Bilagor

• IMG_1935.jpg
    IMG_1935.jpg
    45.6 KB · Visningar: 430
Då tror jag att vi är i Arjeplogfjällen. Kanske kan Ruonekjåhkå se ut så här vid högvatten ungefär vid bron mot Laisstugan?

Hm, det är ju rätt mycket vatten. Och färgen verkar vara lite blågrön. Det kanske räcker till Piteälven lite ovanför broarna för Kungsleden?

Hm, det är ju rätt mycket vatten. Och färgen verkar vara lite blågrön. Det kanske räcker till Piteälven lite ovanför broarna för Kungsleden?

Som sagt, det bränns.....det är mycket vatten, absolut Inte vadbart och det finns en bro i närheten.
Men det är Inte Piteåälvens övre delar som rinner där och vi är inte i närheten av Kungsleden!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips