Gissa position

Vad heter den här dalen?

Bilagor

• IMG_1207.jpg
    IMG_1207.jpg
    72.1 KB · Visningar: 461

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Säkert en enkel fråga för de i mitt tycke imponerande kunskaper som ni här inne besitter vad gäller Sveriges fjällvärld.

Var står jag och tar fotot?

Bilagor

• Sarek 2015 (Jens) 499.jpg
    Sarek 2015 (Jens) 499.jpg
    57.6 KB · Visningar: 364
Ja, det var rätt nivå för mig;) Är på resande fot så jag passar vidare till någon annan rookie!

Jag tar bollen fort som attan då jag vet att det tar många år innan jag gissar rätt på bilderna i den här tråden.

Vad heter jokken?

EDIT: Ser nu att Jeremiah Johnson kapade tråden av Krigis72. Låter ändock min bild vara kvar.

Bilagor

• 20150722_121727000_iOS.jpg
    20150722_121727000_iOS.jpg
    140.9 KB · Visningar: 357
Vilket vatten ser vi här?

EDIT:Attans, Aron hann före, vi får köra dubbelt den här gången.

Bilagor

• SAM_0149.jpg
    SAM_0149.jpg
    82 KB · Visningar: 334
Senast ändrad:
Ledtråd till #9371
Om man ska ta sig över vattnet är det nog bäst att inte använda den här bron som ligger uppströms.

Bilagor

• SAM_0169.jpg
    SAM_0169.jpg
    76 KB · Visningar: 294

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips