Gissa position

Efter att ha varit in i bilden, förstorat, tittat på kartan så tror jag att jag lurat både mig själv och Er. Tror inte att det är Ahkka för jag får inte ihop det med fotoplatsen och berget i förgrunden.

Så vi plockar bort min bild och fortsätter att gissa på Swifts bild enbart.

Din bild är tagen över Oarjep och Nuortap Átjek med bergen bakom Vakkotavare i fonden!

(vi kan ju inte bara sådär lämna en bild olöst...)

avslutad210712

Gäst
Din bild är tagen över Oarjep och Nuortap Átjek med bergen bakom Vakkotavare i fonden!

(vi kan ju inte bara sådär lämna en bild olöst...)

*L*

NU fick jag det själv att stämma. Trodde jag stod vid en helt annan sjö men när jag tittat genom lite foton som ligger senare på tidslinjen inser jag att du har helt rätt.

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Vilket vattendrag?

Bilagor

• IMG_0813.jpg
    IMG_0813.jpg
    46.4 KB · Visningar: 442

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.