Gissa position

Mina tankar går till Västerbottenfjällen eller möjligen norra Jämtland. Jag tycker mig ana granskog och rätt mycket myrmark. Rätt eller fel?

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Riktigt lurig bild. Tyckte först att det liknade något jag sett, men kom inte på det. Om det stämmer så är det plåtat strax NO om Anasjön och vi borde då skymta fjällen vid Dörrsjön och Tossåsen i bakgrunden. De där stugorna på halvön måste ha kommit till sedan jag var i trakterna, kommer inte ihåg dem. I och för sig var det under förra seklet jag var där senast...

Calle

Bilagor

• IMGF_119.jpg
    IMGF_119.jpg
    21.9 KB · Visningar: 421
Den här var visst inte så lätt, jag zoomar ut den blåfärgade bilden lite...

Calle

Bilagor

• IMGF_120.jpg
    IMGF_120.jpg
    28.8 KB · Visningar: 392
Får man vara med å gissa ? Här är en ganska enkel bild... Var sitter jag och vilar mig ? Hoppas att bilden komer med nu bara ??!!??

Bilagor

• DSC_0117.jpg
    DSC_0117.jpg
    87.4 KB · Visningar: 301
Jag kan ha tagit i lite för mycket...å bjussar därför på en liten ledtråd...

"...Vi rör oss med fjädrande steg på vältrampad stenig stig, än så länge ruvar jag lite på hemligheten om var vi är.
Fortfarande lite trötta efter förmiddagens motlut sätter vi oss tillrätta och tittar på dalgången här."

// Pzon ..

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips