Gissa position

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
En bro i antågande...

... men vilken?

Bilagor

• DSC_0334.jpg
    DSC_0334.jpg
    46.6 KB · Visningar: 458

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Hej!

Jag har ännu inte gjort årets vandring, och har inte heller några användbara gamla bilder, så jag lämnar med varm hand över till vem som vill att lägga upp nästa bild.

Häpp / Filiokus

Japp. Stugvärden rekommenderade mig inte att betiga berget, isutrustning o dyl skulle behövas. Jag gjorde det i alla fall, men vägen upp var inte riskfri, med branta snöfält på 50 grader (gick längs med östkammen till nordtoppen, svårt att se var den norra Sälkaglaciären slutar, där jökelsläppan kan finnas).

Hej!

Det var inte igår som man lyckades ta två på raken. :) Men det har också varit väldigt svårt väldigt länge här på Gissa position, i alla fall för mig som "bara" har varit i Kebnekaisefjällen och Sarek. Vem lägger upp nästa bild? Jag har helt slut på bilder.

Häpp! / Filiokus

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.