Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Skulle inte förvåna mig om någon tar det här på 2 sekunder, folk har ju verkligen varit överallt. Snart har vi väl täckt in precis hela fjällkedjan i den här tråden. Lycka till. / F
Skulle inte förvåna mig om någon tar det här på 2 sekunder, folk har ju verkligen varit överallt. Snart har vi väl täckt in precis hela fjällkedjan i den här tråden. Lycka till. / F
De flesta bilder i den här tråden verkar knäckas antingen direkt eller inte alls. Det är ju onekligen roligare med bilder som innehåller lite karaktär, och dem är det oftast någon som känner igen... men det ger ju oss bara möjlighet att slänga in fler bilder
Här kommer en på två välkända toppar ur en ovanlig vinkel och dessutom något dolda av moln - men ni tar dem säkert ändå:
Man måste verkligen klämma i när man lägger upp bilder, det duger inte att ta nåt som "kanske känns igen". Nästa gång får jag ta den mest obskyra bilden helt utan horisont.
Sälka stämmer bra, men Stuor Russka stämmer inte. Fotografpositionen är inte heller helt korrekt, men hyfsat nära. Ta en titt på din bild i inlägg #1135 så kan du nog hitta vissa gemensamma egenskaper med det andra berget
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...
Från Bruksvallarna fortsatte vi i fortsatt kallt högtrycksväder. Den befarade spårlabyrinten upp och förbi Ramundberget visade sig vara tämligen ...
3 kommentarer
Det började med en känsla av att tiden hade gått utan att jag riktigt märkt det. Utrustning i garderoben, kartor i hyllan och ett liv som blivit mer ...
I år är det sextio år sedan jag vandrade i Sarek för första gången, och de närmaste dagarna kommer min nya bok ut: Sarek – en biografi. Det är en ...
4 kommentarer