Gissa position

en ny:

457555567_956786b483_o.jpg

robert

Fel kontinent tyvärr. (Hade ju varit grymt att stå på Kilimanjaro iofs) - Ledtråd: Bilden är tagen på ca 2950 meters höjd i början på April.

Var det så svårt eller bara ointressant för att det inte var svenska fjäll?

Thure har rätt, lite längre upp stoppade jag ner händerna i varmt grus..

jamo; sa:
Var det så svårt eller bara ointressant för att det inte var svenska fjäll?

Thure har rätt, lite längre upp stoppade jag ner händerna i varmt grus..

Ja jag ger blanka fan i utrikiska fjäll :)

Nä men det verkar vara på norra halvklotet så jag kan väl chansa på Etna.

Aktuellt

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
Rungás bild och svar på min

Rungás bild skulle kunna föreställa Renforsen i Vindelälven. (Inte för att man ägnar sig åt fjällvandring där, men ändå...)

Eftersom tiden är ute på min sista bild, så kommer svaret här: Jag stod vid Stalostenen vid Giengeljaure i Vindelfjällen. Bilden är tagen åt väster. Stenen syns i förgrunden.

Avsl12

Avslutat
Re: Rungás bild och svar på min

npeter; sa:
Rungás bild skulle kunna föreställa Renforsen i Vindelälven. (Inte för att man ägnar sig åt fjällvandring där, men ändå...)
Min fors har inget med fjällen att göra. Kalix älv men var? Ett litet avsteg från fjällbilderna ;-)

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.