Gissa position

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Nej, inte det heller. Vi kan titta upp lite för att få en bättre vy och kanske lite mer igenkänning än gissande:

IMG_9557.b.jpg

Om inte det räcker så har jag en bild till senare också som borde göra det lätt. :)

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Massivet i bakgrunden är Darregájsse och fotoriktningen är ungefär från Boarek. Med tanke på förgrundens innehåll (vatten, brant sluttning till vänster) skulle jag gissa att du står strax öster om Gállakjávrre.

Jojomen! Bra jobbat. Jag tänkte att åtminstone fotopositionen skulle vålla en del huvudbry med tanke på att platsen ligger längs en inte alltför vanlig infartsväg till Sarek. Men där hade jag fel.

Ny position?

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.