Gissa position

Tycker det skulle vara bra om man skrev ned de oskrivna reglerna.

Kan väl också tycka att man efter 16 år och nästan 18000 inlägg kan utvida området litet. De flesta vyerna i Sarek borde väl kommit upp några gånger nu?

Jag tänker tvärtom att man skulle kunna gissa om på gamla inlägg nån gång (med förbud att scrolla bak till facit) om den som ska lägga upp saknar nya bilder. Själv kom jag in i den här tråden kring 17.000 inlägg. Är helt övertygad om att även de gamla rävarna inte kan minnas flera år gamla positioner...

OK, jag kan lägga upp en till. Det är lite svårt att lägga upp något, men den här kanske blir lite svår. Ni verkar vara många och samtidigt experter. Kanske ni löser snabbt det här med.
Den här platsen hade jag min tältplats och är en ganska vacker tältplats enligt mig. Här riktar jag kameran åt ett annat håll. Var ungefär står jag?
GB5.jpg

OK, jag kan lägga upp en till. Det är lite svårt att lägga upp något, men den här kanske blir lite svår. Ni verkar vara många och samtidigt experter. Kanske ni löser snabbt det här med.
Den här platsen hade jag min tältplats och är en ganska vacker tältplats enligt mig. Här riktar jag kameran åt ett annat håll. Var ungefär står jag?Visa bilaga 42737
Strax norr om sammanflödet av jokkarna i Lullijvagge och Noaojdevagge?

Den här platsen hade jag min tältplats och är en ganska vacker tältplats enligt mig. Här riktar jag kameran åt ett annat håll. Var ungefär står jag?
Jag tror att du står ungefär där pilen visar:
IMG_4508.JPG

Aktuellt

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
@Sauvakavelija Vid en närmare granskning så har du faktiskt rätt. Jag trodde inte att någon skulle gissa rätt så snabbt. Kanske inte är så svårt om man tänker på hur mycket folk som går där. Din tur då.

Ja, det är nog den här platsen, du tittar in i Siellavaggi, står nedanför Garddenvarri på Kungsleden, mellan den stora stenen och meditationsplatsen:

Några bilder från där:
IMG_2328.JPG
P1010297.JPG
IMG_5748.JPG

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.