Gissa position

Är det Vargtjärnsstöten?
Just den stöten vet jag ingenting om :)
Men Garddenvarri är rätt! Jag tog min reträtt från Abisko alperna via Kungsleden till Abisko (oj vad långtråkigt var det!) och lyckade fota Garddenvarri medan jag mediterade.
IMG_5753.JPG

Nästa bild då, var så god Peter!

Det är lite ont i förrådet. Jag har en misstanke om att det kan vara lite lätt, så jag zoomar in lite till att börja med. Var befinner jag mig månntro?

Bilagor

• P7170280Gissa1_72_DxO.jpg
    P7170280Gissa1_72_DxO.jpg
    59.8 KB · Visningar: 232

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Jag fick ett svag känsla vid första bilden och den blev inte svagare med den andra, men det är ju många år sedan jag har varit där och bara några få bildar.
Áhusjgårsså - Canyonen nära Saltoluokta?
Hoppas jag har fel, för annars måste jag ju leta fram ett ny bild ;)

Henning

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips