Gissa position

Javisst, det gör jag.
Fotat åt väster. "Ekorrdörren" är i detta fall det området som ligger mellan Okstindan (man anar glaciären till hö) och Geittindan på norska sidan.
Ett alldeles speciellt fäll, Atoklimpen.
Din tur, Per!
 
jasså inga gissningar? frågan är vilken jokk bron går över. &nu borde det gå fort med gissningarna med denhär extra ledtrådsbilden! en bonusledtråd är att jokken har inte mindre än tre broar över sig inom ett väldigt kort avstånd,&att en fjärde bro revs för ett antal år sen.första&andra bron är inte samma bro. ännu en ledtråd är att självaste ulianov själv färdats över en av broarna,men att den renoverats efter det.
1000014908.jpg
 
jaja ripnils verkar va ute på tur kanske, vi får hoppas! så det kanske är ok för någon annan att ta chansen och lägga upp en bild.
vad blir det nu för spännande vi får gissa på?!
vem tar chansen?
 
En sådan gissning var förstås väntad eftersom jag gjort inlägg om att jag skulle dit i somras. Men det är fel. Det är i rätt område, men det där nere är faktiskt en jokk.
 
Nännä, skippa killgissningarna utifrån var du vet att jag varit i år nu!! :D

Rätt område, det där nere är en jokk. Någon som känner igen? Det bör vara möjligt.

Vilken är jokken, det på andra sidan, och det jag står i?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Bandersson Finns det ett problem med ”Gissa position”? Fjällvandring 15
tbergman Gissa Abrahamsson Fjällvandring 9

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.