Mitt i natten.. men jag kollar här…
Ringbom brukar ha rätt, men jag tycker nog det är Järlasjön.. Man ser ju punkthusen på Ekuddsvägen och så är det Järlasjöbrinkens hus, med gavlar mot sjösidan, eller?
Uppe… ovanför Hästhagen typ, på berget där är gubben på bilden..?