Gissa position Stockholms län

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Det här en är en typsisk bilgåta som verkar lätt,men som visar vara klurig. Och inte hjälper det att google maps inte har uppdaterat denna del av Tyresö sedan 2010. Men du skulle kunna vara på Strandvägen i alla fall. Riktigt var hittar jag dock inte.

Lite nyfiken på var på Strandvägen bilden var tagen?

Lite mer urbant nu med en välkänd profil i fonden. Var är fotot taget? Tror ni kan pricka in mer eller mindre exakt adress.
11.jpg

Ungefär mitt i bilden på Strandvägen tror jag. Återkommer om bilden med Globen och Tele 2 arena gissar på att bilden är typ från SSV.

Screenshot_20200704-202636.png

Thure

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips