Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ahhh din filur. 
Det är viken in mot Hellas naturligvis - i den östra delen av sjön, s:a sidan av viken.
Den udden var det länge sen jag var ute på! Kul att bävrarna återkoloniserar tycker jag!
//Dag
Det är viken in mot Hellas naturligvis - i den östra delen av sjön, s:a sidan av viken.
Den udden var det länge sen jag var ute på! Kul att bävrarna återkoloniserar tycker jag!
//Dag
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Nej Thure, längre norrut. Bilden är tagit i öst/sydöstlig riktning i en soluppgång.
Aktuellt
ANNONS
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Rätt!
Just ordet alternativt är oxå rätt då jag inte kommer ihåg vilken av de prickarna det är. Bilden är tagen under en 72-timmarsegling, kryssarklubbens "kappseglingar", 2005 runt första helgen i juni.
Lägger jag ut för lätta bilder?
/Rasmus, som är lite seg pga av mörkertiden här i Tromsö
Just ordet alternativt är oxå rätt då jag inte kommer ihåg vilken av de prickarna det är. Bilden är tagen under en 72-timmarsegling, kryssarklubbens "kappseglingar", 2005 runt första helgen i juni.
Lägger jag ut för lätta bilder?
/Rasmus, som är lite seg pga av mörkertiden här i Tromsö
Bild kommer straxt!
............../Dag
............../Dag
Liknande trådar
- Svar
- 52
- Visningar
- 4 M
Dela: