Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ahhh din filur. 
Det är viken in mot Hellas naturligvis - i den östra delen av sjön, s:a sidan av viken.
Den udden var det länge sen jag var ute på! Kul att bävrarna återkoloniserar tycker jag!
//Dag
Det är viken in mot Hellas naturligvis - i den östra delen av sjön, s:a sidan av viken.
Den udden var det länge sen jag var ute på! Kul att bävrarna återkoloniserar tycker jag!
//Dag
Aktuellt
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Nej Thure, längre norrut. Bilden är tagit i öst/sydöstlig riktning i en soluppgång.
Rätt!
Just ordet alternativt är oxå rätt då jag inte kommer ihåg vilken av de prickarna det är. Bilden är tagen under en 72-timmarsegling, kryssarklubbens "kappseglingar", 2005 runt första helgen i juni.
Lägger jag ut för lätta bilder?
/Rasmus, som är lite seg pga av mörkertiden här i Tromsö
Just ordet alternativt är oxå rätt då jag inte kommer ihåg vilken av de prickarna det är. Bilden är tagen under en 72-timmarsegling, kryssarklubbens "kappseglingar", 2005 runt första helgen i juni.
Lägger jag ut för lätta bilder?
/Rasmus, som är lite seg pga av mörkertiden här i Tromsö
Bild kommer straxt!
............../Dag
............../Dag
Liknande trådar
Dela:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg