Gissa position Stockholms län

Ytterligare bildledtråd till #1495

Här samma vindbrunn men med bildriktning västerut.

Thure

Bilagor

• pic_108151_maxi.jpg
    pic_108151_maxi.jpg
    30.7 KB · Visningar: 404
Den

högs ön #1495 används ofta som skridskorastplats. Här finns sandstränder åt flera vädersträck så man kan få lä vid olika vindriktningar.

Thure

Aktuellt

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”Som ett bibliotek – fast med frilufts- och sportutrustning”

I över 120 kommuner kan du låna friluftsutrustning hos Fritidsbanken – den prisbelönta föreningen som vill sänka trösklarna till naturen.

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.
Har också börjat trampa lite i krokarna. Man har ju varit en hel del i fjällen men missat vad som faktiskt finns så relativt orört här nere. Dagsturer på en 2-3 mil med lätt packning och kollektivtrafikanslutningar är mer givande än jag trodde.

Nå, bidrar med en bild:

Bild1545.jpg

För svårt så får ni be om ledtrådar!

Det var som fan :)

Har också börjat trampa lite i krokarna. Man har ju varit en hel del i fjällen men missat vad som faktiskt finns så relativt orört här nere. Dagsturer på en 2-3 mil med lätt packning och kollektivtrafikanslutningar är mer givande än jag trodde.

Nå, bidrar med en bild:

https://lh6.googleusercontent.com/-Qfjp8I-NQcY/T9u6mzZ7x8I/AAAAAAAARz0/j8qMIN4-e84/s576/Bild1545.jpg

För svårt så får ni be om ledtrådar!

kan det vara dammtorpssjön taget från norra sidan?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips