Gissa leden

Nej, inte Vardåsen. Det är inte ens rätt land.

Men, ja, flera gissningar är okej. Det var det jag syftade på med formuleringen om område/klippa/led.
 
Själv syftade jag på att den som tagit fotot bör veta utan flera gissningar, men det tillför ju närmast en dimension om man ställer frågan om var man tagit bilden, för att man inte själv vet. Och med tillräckligt många bilder i arkivet är det kanske inte alltid lätt att veta! Sen kan man ju faktiskt ha klättrat nåt, men varit osäker på vad leden verkligen hette.
 
Man kan ju faktiskt också vara helt säker på vilken led man klättrat, utan att det stämmer. Att man är i ett annat område än där man tror torde dock vara mindre vanligt.
 
Man kan ju faktiskt också vara helt säker på vilken led man klättrat, utan att det stämmer. Att man är i ett annat område än där man tror torde dock vara mindre vanligt.

Jag vill minnas att reglerna säger att den som lägger upp en bild och själv tror sig ha varit i fel land, ska erhålla en varning. Upprepas detta kan även användaren komma att granskas av forumets psykolog.
 
Jag är helt klar över vilket land och vilken led bilden är från ;)
Det kommer inte att komma några gissningar från mig...

Det är trögt med gissningar. Behövs en ledtråd?
 
Ser riktigt härligt ut men är osäker på var det kan vara någonstans.. Skulle kunna vara kalifornisk granit.. Kastar väl ur mig en gissning då!

Område - Yosemite Valley
Klippa - Middle Cathedral Rock
Led - Central pillar of frenzy
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.