Gissa leden

Hej!

Känslosamma ekon från det förgångna. Jag tror och hoppas att vi kan förhålla oss till varann trots våra meningsskiljaktigheter.

Hur som helst, jag gissar också dolomiterna i brist på fantasi. När gåtan är löst lovar jag att posta en bild på en känd led!

Med vänliga hälsningar

Kaj

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Det är Punta Emma i Rosengarten. Dülfer- eller Stegerführe.

Steger är rätt svar. Detta var vår uppvärmningstur. Bilden tagen där rampen tar slut och väggen tar vid. Vi gick komfortabelt på löpande säkringar hit upp. Men vanskligast var dock nedfarten, klurig att hitta. Tack och lov kunde vi ta rygg på några österrikare. Varsågod att lägga upp en ny bild.

/Örjan

Vi lämnar Dolomiterna. Bilden tagen av Robban Andersson.

Bilagor

• IMG_8492_Mygga_anders_Palm.jpg
    IMG_8492_Mygga_anders_Palm.jpg
    82.9 KB · Visningar: 363
Nu har ni ringat in det mer o mer. Det är på Lofoten, dock inte Rom o Cola-väggen. Sjön som syns ser man visserligen även från den väggen. En gammal klassiker...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips