Hej allihopa!
Grönbrink?
/Kaj
Grönbrink?
/Kaj
Haha! Jag visste väl att det var du som var embl!
Jag slänger in en ny bild..
Vilken klippa sitter denna klättrare på toppen av? Och vem är det?
Om nu embl dödades så finns det väl en anledning till det, och lika så en anledning till att inte ta upp en diskussion kring ämnet?
Finns det nått skönare att sätta på sig än en bomullströja efter en hård dag ute? På äventyr är ju morallen en mycket vikigt faktor, och att ta på sig en skön torr bommullströja är ju riktigt moralhöjande, specielt efter en kall blöt dag. Alltså fyller bomull en mycket viktigt moralhöjande funktion, och därmed kan klassas som en mycket viktig funktionsmatrial. Jag väljer bara att använda dessa funktionsplagg hela tiden, kanske inte alltid när den fyller sin funktion på bästa sätt, men det är ju helt i linje med alla andra som alltid har på sig sinaMike C? Gissningen bygger lite på kroppsbyggnad men mest på att klättraren på bilden har en bomullströja och jag tänker mig att Mike inte är allt för trollbunden av funktionsmaterialshysterin.
Ja, jag tyckte jag kände igen snubben på bilden
Finns det nått skönare att sätta på sig än en bomullströja efter en hård dag ute? På äventyr är ju morallen en mycket vikigt faktor, och att ta på sig en skön torr bommullströja är ju riktigt moralhöjande, specielt efter en kall blöt dag. Alltså fyller bomull en mycket viktigt moralhöjande funktion, och därmed kan klassas som en mycket viktig funktionsmatrial. Jag väljer bara att använda dessa funktionsplagg hela tiden, kanske inte alltid när den fyller sin funktion på bästa sätt, men det är ju helt i linje med alla andra som alltid har på sig sina![]()
Jag måste varna dig och be dig tänka dig noga för, innan du åter skriver "alla" resp. "alltid". Två mycket tydliga och potenta ord.
"Alla som alltid bär funktionsplagg" är en betydligt snävare grupp än "Alla". För jag syftar bara på de som alltid bär funktionsplagg. Jag syftar viserligen på alla dem som alltid bär funjtionsplagg, men inte "alla" som i "alla oavsett om de alltid bär funktionsplagg eller inte". Det är nog du som behöver bli varnad för att inte tänka efter tillräckligt noga...
Tråden behöver nog en ny bild nu...