Gissa leden

Gissning till #241

Hej!

Känner egentligen inte igen mig här. Fel årstid.
Tittar på klippan och på block i bakgrunden.
Får en känsla av Tunaberg, men mossan till vänster känns avig.
Så jag borde nog säga Ågelsjön.

//Örjan
 
Johan, det är just det som är grejen, England är England och Wales är Wales, *Förenade kungadömena/UK* är England, Skottland, Wales och Nordirland.

Johan G., det såg dock väldigt torrt/tunt ut i kaminen på bilden, jag slår vad om att du inte njöt lika mycket när du ålade dig upp mot överhänget ;-)

Ska försöka få fatt på nån bild att posta under dagen....

Perhaps. Men England är England, oavsett om det skuttar kängurur nedanför lederna eller ej. :D
 
Perhaps. Men England är England, oavsett om det skuttar kängurur nedanför lederna eller ej. :D

Jag hoppas innerligt att hela småland sjunker ner östersjön.
Regionskillnaderna är på allvar i Storbrittanien. Ja tillomed på blodigt allvar i vissa delar, och då menar jag inte bildligt.
 
Så nu har jag en bild. Rätt färsk dessutom :)
Men än har jag inte lyckats skicka den :(
 

Bilagor

  • Var_©ShawnBoye.jpg
    Var_©ShawnBoye.jpg
    119.7 KB · Visningar: 675
Jag hoppas innerligt att hela småland sjunker ner östersjön.
Regionskillnaderna är på allvar i Storbrittanien. Ja tillomed på blodigt allvar i vissa delar, och då menar jag inte bildligt.

Jag hoppas innerligt att du inte tar mig för en idiot. Självklart känner jag till gränsdispyterna i England.
Jag hoppas innerligt att du inte menar att hela Småland ska sjunka ner i Östersjön p.g.a en kille som skojar lite om England. Du kanske själv är Walesare, eller vadan denna plötsliga lojalitet med ett folk långt borta i ett annat land? En lojalitet så stark att du önskar livet ur stackars Karl-Oskar mä familj för att nån bara säger att Wales är England.



Bara för att tydliggöra lite så saxar (hehe) jag från det allsmäktiga och helt empiriska Wikipedia:

"England utgör tillsammans med Wales ett gemensamt judiciellt och administrativt system och därför ses England och Wales i vissa sammanhang som en entitet."
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.