Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa leden
- Trådstartare Slan
- Start datum
Aha.. Alltså Cratcliffe..
Det är lätt att säga nu i efterhand. men jag tänkte lite på five finger exercise.. men fick det inte riktigt att stämma.
Men "the last unsolved problem on gritstone" är ju the cratcliffe groove. och five finger går mitt emot den.
Jag stod för precis ett år sedan med hotande moln på ingång och tvekade om jag skulle köra eller inte.. det blev tyvärr ett inte..
Det är lätt att säga nu i efterhand. men jag tänkte lite på five finger exercise.. men fick det inte riktigt att stämma.
Men "the last unsolved problem on gritstone" är ju the cratcliffe groove. och five finger går mitt emot den.
Jag stod för precis ett år sedan med hotande moln på ingång och tvekade om jag skulle köra eller inte.. det blev tyvärr ett inte..
Man kanske ska vara snabbare med att lägga upp resultatet av sina efterforskningar. Kom fram till att det borde vara five finger exercise för en kvart sen, men surfade runt och försökte konfirmera på olika sätt....
Five finger exercise är korrekt! Bra jobbat! Skitfin led.
Det verkar som om du måste ge oss en ledtråd Adam, kan det vara Thailand?
Har bara varit i norra Thailand, i Chang Mai och klättrat vid "the Crazy Horse buttress". Känner inte igen de där tuforna eller stalaktiterna därifrån.
Har också klättrat det mesta i Ha Long Bay i norra Vietnam. Känner inte igen det därifrån heller.
Kan det vara Krabi? Railley? PhiPhi? Eller nånstans söderut?
Att döma av rep och quickdraws så är det ju inte DWS hursomhelst..
Var kan det annars vara? Mallorca?
Har bara varit i norra Thailand, i Chang Mai och klättrat vid "the Crazy Horse buttress". Känner inte igen de där tuforna eller stalaktiterna därifrån.
Har också klättrat det mesta i Ha Long Bay i norra Vietnam. Känner inte igen det därifrån heller.
Kan det vara Krabi? Railley? PhiPhi? Eller nånstans söderut?
Att döma av rep och quickdraws så är det ju inte DWS hursomhelst..
Var kan det annars vara? Mallorca?
Aktuellt
ANNONS
Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig
Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.
Sweet!
Då gissar jag på Tonsai Beach, det är väl populärt? Men leden har jag tyvärr ingen aning om.
Kom igen nu folk, innan den här roliga tävlingen rinner ut i sanden..
Då gissar jag på Tonsai Beach, det är väl populärt? Men leden har jag tyvärr ingen aning om.
Kom igen nu folk, innan den här roliga tävlingen rinner ut i sanden..
nära skjuter ingen onsight
Grymt nära! Men ingen Havana contraband.
Edit: Haha, Robin, det verkar som att du har rätt på sätt och vis, Mafia connection syns, men det är inte den som Xxnxnx Xnxxxxnx är på
Grymt nära! Men ingen Havana contraband.
Mafia connection? Tonsai
Edit: Haha, Robin, det verkar som att du har rätt på sätt och vis, Mafia connection syns, men det är inte den som Xxnxnx Xnxxxxnx är på
Senast ändrad:
!
Japp
Det var ju inte jag på bilden, men det var jag som 'lurade' upp honom, så du är lite för bra för ditt eget (gissnings) bästa Robin
(Å andra sidan var det makarna Bolander som lockade upp mig på leden...)
(Utsidan tyckte att "Japp
var för kort som inlägg
)
Japp
Det var ju inte jag på bilden, men det var jag som 'lurade' upp honom, så du är lite för bra för ditt eget (gissnings) bästa Robin
(Utsidan tyckte att "Japp
Då är det alltså "Love for travelling"?
Liknande trådar
- Svar
- 18
- Visningar
- 5 K
Dela:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar