Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det finns en jättelik sportbutik i flera våningar precis vid Piccadilly Circus. De hade en ganska stor friluftsavdelning. Kan bara inte komma på namnet just nu, men tar du tunnelbanan dit så kan du inte missa butiken!
Det finns en jättelik sportbutik i flera våningar precis vid Piccadilly Circus. De hade en ganska stor friluftsavdelning. Kan bara inte komma på namnet just nu, men tar du tunnelbanan dit så kan du inte missa butiken!
Problemet med gamla trådar är att informationen ofta är gammal - butiker öppnar och stänger ganska frekvent. Men om ingen har färska tips få jag väl nöja mig med gamla...
Google!
London + outdoor + shop ger ca 10 butiker i centrala London. Sex av dem ligger inom ett par kvarter från varandra, strax söder om Covent Garden. Där låg tidigare också YHA Adventure Store, som dock först flyttade och sen las ner.
London + kayak + shop ger bara en butik, den tidigare nämnda Ocean Leisure.
Lycka till!
Ja, då är jag lite intresserad av det uppföljande inlägget då det är min tur att besöka London. Då resesällskapet prioriterar strössel, muffinsformar o dyl tänker jag att det är bäst att ha ett ental "plan B"
Ja, då är jag lite intresserad av det uppföljande inlägget då det är min tur att besöka London. Då resesällskapet prioriterar strössel, muffinsformar o dyl tänker jag att det är bäst att ha ett ental "plan B"
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...