Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Forum kniv
- Trådstartare seved1
- Start datum
Jag har ganska små händer, så den passar nog mej bättre. Jag tycker att man får ett bra och säkert grepp. Bladet hamnar rätt bra i förhållande till handen tycker jag. Den ser kanske lite konstig ut, men funkar bra tycker jag. Den är bra till sköta små jobb och täljning tycker jag.
Seved
Om man bara fick pröva någon gång
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Jag har ganska små händer, så den passar nog mej bättre. Jag tycker att man får ett bra och säkert grepp. Bladet hamnar rätt bra i förhållande till handen tycker jag. Den ser kanske lite konstig ut, men funkar bra tycker jag. Den är bra till sköta små jobb och täljning tycker jag.
Seved
Ahh.. tälja, ja tänk den som kunde göra det... Inga grillpinnar, barnen gråter - kall korv gillas inte.
En kniv skulle sitta fint!
Tips tas emot var jag kan hitta (helst inom Norden.) riktigt korta fulltange blad total längd ca 100 mm, skall tillverka några "neck knives".
/ Janne
Äh, hamnade i fel tråd , sorry
Ahh.. tälja, ja tänk den som kunde göra det... Inga grillpinnar, barnen gråter - kall korv gillas inte.
En kniv skulle sitta fint!![]()
Jag håller på å skaftar nu. Tyvär så jobbar jag hela julen. Men nästa vecka ska jag börja limma skaften.
Seved
Så bra, då är det bara att börja jobba på de långa knivarna.
~Paul~
Ska bara göra slidorna först
Seved
Aahh, såpass. Inga bilder?har redan tjuvstartat lite med dom långa. Har grovslipat en
Seved
~Paul~
Ska bara göra slidorna först. Men jag har redan tjuvstartat lite med dom långa. Har grovslipat en
Seved
Inte säga A utan att visa Bilder
E så spänd att man skulle kunna tro att det e dags för Julafton igen!
Inte säga A utan att visa Bilder
E så spänd att man skulle kunna tro att det e dags för Julafton igen!
Ha ha ja jag kan ta ett kort.
Seved
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg