Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Forum kniv
- Trådstartare seved1
- Start datum
OK. BZ - din kniv kommer med posten i morgon!Nästa inlägg i denna tråd skall vara
BZ - din kniv kommer med posten imorgon
alla andra kommentarer är överflödiga och får det att klia enormt i fingrarna
BZ/ (tålamod är en dygd jag inte begåvats med)
~Paul~
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Hahaha, i så fall kommer Seved ha att göra den närmaste framtiden, hur man än vänder och vrider på det.jag tror att om vi ställer fler frågor om NÄR kniven kommer, så levereras den nog mellan skulderbladen![]()
~Paul~
Hahaha, i så fall kommer Seved ha att göra den närmaste framtiden, hur man än vänder och vrider på det.
~Paul~
He he
jo det är nog bråda dagar i tomteverkstan
BZ/
Snarare bråda nätter med tanke på att Seved har vänt på dygnetHe he
jo det är nog bråda dagar i tomteverkstan
BZ/
~Paul~
Nej Seved är inte den typen av leverantör, så risken är obefintlig. Men som alla goda amatörer är han inte helt med på 08-tempot, sån't har inte vi på landet, samt har bråda dagar oftast för han vill så mycket.
Såhärårs är det bråda dagar med mångehanda ting.
Ego ordnar och inventerar, läser och promenixar, rätt lagom så här inför julen. Eftersom forumknivarna är utlovade till våren är det ingen brådska. Dessutom är ego ganska övertygad om att beställarna inte går omkring som knivlösa typer.
Ego ordnar och inventerar, läser och promenixar, rätt lagom så här inför julen. Eftersom forumknivarna är utlovade till våren är det ingen brådska. Dessutom är ego ganska övertygad om att beställarna inte går omkring som knivlösa typer.
Nej Seved är inte den typen av leverantör, så risken är obefintlig. Men som alla goda amatörer är han inte helt med på 08-tempot, sån't har inte vi på landet, samt har bråda dagar oftast för han vill så mycket.
noll8e tempot har jag fått mer än nog av, så jag ska inte försöka smitta någon
Men man är ju som ett litet barn när det gäller nya prylar... man ska helst ha dem igår.
Nu ska jag aldeles strax ta helg och handla de sista julklapparna
BZ/
Men va f.. Nu får jag vekligen dåligt samvete. Jag har inte ens börjat med inköpenhandla de sista julklapparna![]()
BZ/
~Paul~
Nu ska jag aldeles strax ta helg och handla de sista julklapparna![]()
BZ/
Jag hoppas att du vet om att de flesta av oss bara har 19:e november ännu, du har inte fel blad uppe i månadskalendern?
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg