Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110
ok nu får det vara nog

Nästa inlägg i denna tråd skall vara

BZ - din kniv kommer med posten imorgon

alla andra kommentarer är överflödiga och får det att klia enormt i fingrarna

:)

BZ/ (tålamod är en dygd jag inte begåvats med)

Aktuellt

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.
Nej Seved är inte den typen av leverantör, så risken är obefintlig. Men som alla goda amatörer är han inte helt med på 08-tempot, sån't har inte vi på landet, samt har bråda dagar oftast för han vill så mycket.
Såhärårs är det bråda dagar med mångehanda ting.
Ego ordnar och inventerar, läser och promenixar, rätt lagom så här inför julen. Eftersom forumknivarna är utlovade till våren är det ingen brådska. Dessutom är ego ganska övertygad om att beställarna inte går omkring som knivlösa typer.

Nej Seved är inte den typen av leverantör, så risken är obefintlig. Men som alla goda amatörer är han inte helt med på 08-tempot, sån't har inte vi på landet, samt har bråda dagar oftast för han vill så mycket.
Såhärårs är det bråda dagar med mångehanda ting.
Ego ordnar och inventerar, läser och promenixar, rätt lagom så här inför julen. Eftersom forumknivarna är utlovade till våren är det ingen brådska. Dessutom är ego ganska övertygad om att beställarna inte går omkring som knivlösa typer.

noll8e tempot har jag fått mer än nog av, så jag ska inte försöka smitta någon:)
Men man är ju som ett litet barn när det gäller nya prylar... man ska helst ha dem igår.
Nu ska jag aldeles strax ta helg och handla de sista julklapparna :)

BZ/

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.