Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110
ok nu får det vara nog

Nästa inlägg i denna tråd skall vara

BZ - din kniv kommer med posten imorgon

alla andra kommentarer är överflödiga och får det att klia enormt i fingrarna

:)

BZ/ (tålamod är en dygd jag inte begåvats med)

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Nej Seved är inte den typen av leverantör, så risken är obefintlig. Men som alla goda amatörer är han inte helt med på 08-tempot, sån't har inte vi på landet, samt har bråda dagar oftast för han vill så mycket.
Såhärårs är det bråda dagar med mångehanda ting.
Ego ordnar och inventerar, läser och promenixar, rätt lagom så här inför julen. Eftersom forumknivarna är utlovade till våren är det ingen brådska. Dessutom är ego ganska övertygad om att beställarna inte går omkring som knivlösa typer.

Nej Seved är inte den typen av leverantör, så risken är obefintlig. Men som alla goda amatörer är han inte helt med på 08-tempot, sån't har inte vi på landet, samt har bråda dagar oftast för han vill så mycket.
Såhärårs är det bråda dagar med mångehanda ting.
Ego ordnar och inventerar, läser och promenixar, rätt lagom så här inför julen. Eftersom forumknivarna är utlovade till våren är det ingen brådska. Dessutom är ego ganska övertygad om att beställarna inte går omkring som knivlösa typer.

noll8e tempot har jag fått mer än nog av, så jag ska inte försöka smitta någon:)
Men man är ju som ett litet barn när det gäller nya prylar... man ska helst ha dem igår.
Nu ska jag aldeles strax ta helg och handla de sista julklapparna :)

BZ/

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips