Föredrag av Corax i Stockholm 21/3

Avslut090305

Avslutat
Oj va kul!

Men frågan är om man är välkommen som ickemedlem och om det krävs föranmälan?
Någon som vet?
Skulle så gärna vilja gå!
MVH!
Peter
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Corax föredrag *****

Jag kan verkligen rekommendera att engagera Janne Corax som föredragshållare. Fantastiska bilder i högt tempo. Oerhört exotiska miljöer. Coola kommentarer.

Hälsningar Thure
 

Avslut090305

Avslutat
Instämmer!!!

Ja det var verkligen ett bra föredrag. Kanske i snabbaste laget. Corax ville nog visa så många av de vackra bilderna han tagit(hon?)som möjligt på en aningen för kort tid. Han skulle för min del gärna fått hålla på en hel kväll!

Tack skall du ha Ture!
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.