För folk som har allt...

"Passar perfekt till att göra Frozen Margaritas,
Frozen Daiquiri eller varför inte milkshake
ute i det fria."

Jag har inte kollat men jag antar att återförsäljaren har en bensindriven ismaskin till salu för "det fria" kan ju inte betyda trädgården? Dit räcker ju en grendosa menar jag...

Vättlefjäll skrev:
ute i det fria."

Jag har inte kollat men jag antar att återförsäljaren har en bensindriven ismaskin till salu för "det fria" kan ju inte betyda trädgården? Dit räcker ju en grendosa menar jag...

Vissa delar av året så brukar det finnas ymningt med is ute i det fria.

Annars är det inte ett så miljövänligt sätt att mixa drinkar det där. De skulle så klart gjort den med fyrtaktsmotor istället.

lapetter; sa:
Vättlefjäll skrev:
ute i det fria."

Vissa delar av året så brukar det finnas ymningt med is ute i det fria.

Annars är det inte ett så miljövänligt sätt att mixa drinkar det där. De skulle så klart gjort den med fyrtaktsmotor istället.

Självklart! Det är ju bara fåniga jag som förknippar daquiris och milkshake med sommar. Denna grej måste ju vara drömmen i var mans vinterpackning...

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Konstigt att det inte finns ett kraftuttag på gräsklipparen. Men den kanske inte skulle göra sig lika bra på bordet.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips